WIADOMOŚĆ DLA KLIENTÓW

Wszyscy klienci ,którzy zarejestrują się w sklepie,

otrzymają 5% rabatu na zakupy.

Zapraszamy

Obsługa sklepu NATALEX

 

Zwroty i reklamacje


 Zwroty (Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży).

1. Kupujący ma prawo w terminie 14 dni odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania  przyczyny , składając oświadczenie na piśmie np mailem o rezygnacji z zakupu.
2. 14 dniowy termin liczy się od momentu dostarczenia towaru klientowi.
3. Wysyłka zwracanego towaru powinna nastąpić niezwłocznie nie póżniej niż 14 dni od odstąpienia od umowy.
4. Zwracany towar nie powinien posiadać śladów użytkowania .
5. Zwrot należy odesłać na adres firmy Blanico z paragonem (nie koniecznie ale mile widziany) oraz odręcznym pismem o rezygnacji i nr rachunku na ,który zostaną przelane pieniądze.
6. Sprzedający w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu , zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do niego.
7. Konsument ponosi koszty zwrotu zakupionego towaru.

Wymiany

Zakupione u Nas obuwie można wymienić na inny rozmiar lub model po wcześniejszym skontaktowaniu się z Nami.
Towar odsyłany na wymianę nie może posiadać śladów użytkowania!
KOSZTY PRZESYŁKI PONOSI KUPUJĄCY.

Reklamacje

Sprzedawane obuwie jest nowe i objęte gwarancją producenta.

 Warunki gwarancji:

Zakupione obuwie podlega rocznej gwarancji co oznacza, że klient może reklamować wadliwy towar.

  Gwarantujemy naprawę lub wymianę na wolne od wad, a w przypadku niemożności spełnienia tych  warunków - zwrot gotówki.
       Obuwie do reklamacji przyjmowane jest czyste.
         Reklamacji nie podlega:
         Obicia, otarcia cholewek, obciągów powstałe w wyniku normalnego użytkowania;
         Wygoda obuwia wynikająca ze złego dopasowania;
         Naturalne zużywanie się obuwia;
         Odbarwienie się wnętrza obuwia przy wnętrzach skórzanych;
         Urwanie ozdób, uszkodzenia zamków błyskawicznych;
         Nagniecenia zapiętków, podnosków;
         Deformacje cholewek wynikające ze złego dopasowania.

 Przed wysłaniem reklamacji prosimy o zgłoszenie mailowe lub telefoniczne. Do paczki proszę dołączyć dowód zakupu, kartkę z opisem reklamacji i ewentualnie nr konta bankowego.

 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25.09.2001r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
- Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
- Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 889 866.


Informujemy o możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR dostępnej pod adresem:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl